Welkom!

5 oktober 2010

Jajajajaaaa, eindelijk is het dan bijna zover! Over maarliefst drie weekjes begint het grote avontuur, mijn tripje rond de wereld! De komende maanden ga ik proberen zo veel mogelijk moois van deze aardbol zien. Samen met Raissa vertrek ik 28 oktober vanuit Brussel waarna we een half jaar samen door Azië, Noord- en Midden Amerika zullen reizen. Daarna zullen onze wegen scheiden en zal ik in mijn uppie (met eventueel bezoek van degenen die mij echt niet kunnen missen ;) ) voor onbepaalde tijd doorreizen naar het fantastische continent van de Andes en de Amazone, de Salsa en de Tango, en natuurlijk de prachtige Spaanse taal; Zuid Amerika!

In de hele trip is maar één ding zeker; het wordt een reis van uitersten! Kilometers jungle, bergwandelingen en woestijnsafari’s zullen zich afwisselen met de mooiste strandjes en indrukwekkendste metropolen. Cultuur, natuur, rust en relaxen, maar ook af en toe opgaan in de hectiek van een miljoenenstad of een goede party meepikken. Het is jullie namelijk niet onbekend dat Anneke en Raissa op z’n tijd een keertje gek moeten doen, dwz nachtenlang biertjes drinken, dansen en losss gaan! :D

Hopelijk mogen we gedurende de reis heel wat bijzondere, geweldige en leerzame momenten ervaren. Eén ding staat vast, we gaan GENIETEN alsof ons leven ervan af hangt! En aangezien wij dit woord hebben uitgevonden, gaat dat ongetwijfeld goed komen!

Als de internetverbinding het toelaat ga ik proberen jullie zoveel mogelijk van mijn avonturen op de hoogte te houden. En mocht het even duren.. Dan heb ik het te druk met leuke dingen doen! :)Dussssss volg me via deze site, laat berichtjes achter en schroom niet om m’n rekeningnummer te vragen ;)

Op de kaart kun je zien waar ik precies zit, al zullen enige data nog wel aangepast worden. Als je op de hoogte gesteld wilt worden wanneer ik een nieuw bericht schrijf in mijn blog, dan kun je je aanmelden voor email notificaties, of de RSS feed gebruiken. 8)

Nu rest alleen de grootste uitdaging nog; mijn backpack inpakken! HELP! Wat neem je mee, maar vooral NIET als je voor zo’n lange tijd op reis gaat. Tips?! Graag!

1. Raissa:
    29 september 2010
    Nog een maandje whoehoe!!
  2. loes:
    3 oktober 2010
    jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa bijna!!!
    xx
  3. ilse w:
    Annnnnnnnnneman, schat!!!

Jaaahaaaaa!!! Leuk, leuk, leuk!!! Ik ga zometeen eens uitgebreid jouw verhaaltje hierboven lezen. Aangezien ik het zoooooooo druk heb op kantoor........vandaar dat ik ook direct een reactie achter kan laten hier.

Ooooohhhh......over 22 nachtjes slapen ga je gewoon aan je VETTE reis beginnen!!!!!!!
    Ik gun het je zo enorm!!!
    Maar ik weet ook dat ik je vreselijk ga missen.

Eerst nog samen kane vur unne goeie bij Que Pasa.

Dikke vette kus
  4. Rom:
    6 oktober 2010
    Je bent vanmorgen uit mijn bed gestapt en ik mis je al!

Nog een paar weekjes Jut en Jul.

Kusje
  5. Hannanas:
    Whaaaaah Anneke!!!
    Spannend!

Geniet ervan, maar vooral ook goed uitkijken!!!

Zie je 17 okt nog!!!!

xxxxxxx
  6. Lonneke:
    6 oktober 2010
    Ooooooowww wat spannend!! Het is bijna zover maar eerst gaan we nog hier van je genieten!

X Lonneke
  7. Hugo:
    6 oktober 2010
    wat is je rekeningnummert dan?

X
  8. cindy:
    6 oktober 2010
    Oh schat, je gaat het zó vet hebben, dan kan niet anders. Leuk dat we je een beetje kunnen volgen. En je kan dan wel druk zijn met andere leuke dingen, maar wij willen hier alles weten!!!

Succes met inpakken, van mij hoef je wat dat betreft geen tips te verwachten. Ik kan alleen maar veel meenemen...

Spannend man!!!! xx Cin
  9. Christel:
    6 oktober 2010
    Kan het eerlijk gezegd nog niet helemaal beseffen dat je dan echt bijna weg bent... Met zo'n reisblog van jou komt het allemaal wel erg dichtbij... Ohhhhhhhhhh wat spannend voor je!!
    Schat, natuurlijk ga ik je volgen, onnodig om dat je eigelijk te vertellen maar toch ;-) Tip uit eigen ervaring; er is heeeeeel veel te verkrijgen in heeel veel landen waar je naar toe gaat, echter niet in jou maat ! :D :D :D dus vul je tas met kleding ipv allerlei tabletjes,zalfjes en snuisterijen, die hebben ze daar ook wel ;-)

Love ya
  10. Erna:
    hanneke!!!!!!!!!!!!!!

heul veul plezier

xxx
  11. Liesje:
    6 oktober 2010
    Anniezz! Over 3 weken, wordt ik precies op 28 oktober alweer 22 jaar! Dus deze datum zal ik NOOIITT vergeten! (Ik neem het je natuurlijk niet kwalijk als je me vergeet ;-)
    Geniet geniet geniet geniettt!!! Echt je hebt er lang genoeg voor gespaard, van gedroomd! De eerste stap is gezet en de hele wereld kan nu genieten van ons annie en raisje!
    Heel veel plezier en ik ga je natuurlijk volgen (Heb tegenwoordig een mobiel met internet, dus waar ik ook sta I will folow you 2!

Doe geen dingen die ik ook niet zou doen en ga genieten van al die verschillende culturele mannen, eten en drinken! haha...

xxxx
  12. Thomas:
    Ha Annie!

Wij kijken al uit naar de exotische verhalen waar je ons de koude winter mee gaat verblijden. Jammer dat ik na dit jaar niet langer de Azië-expert ben ;)

Vergeet de blarenpleisters niet!!

Groeten!
  13. Raissa:
    @ ron: wie is dan Jut en wie is dan Jul? :D
  14. eefje:
    7 oktober 2010
    Anniez "Grootste vriendin ooit"

Ik kan t me nog steeds niet voorstellen !!!
    Ik vind t super voor jou zo geweldig.
    Alleen ga ik missen dat er :
    Verlopig geen lange derm in mn nek/rug hangt
    Spectaculaire Kunsten die moeten wachten
    En de geweldige "Typisch Anniezz" momenten zul je ongetwijfeld daar nog krijgen maar ben er niet om je uit/toe te lachen !!!
    Maar dat alles kan bij terugkomst dubbel ingehaald worden (mn rug/nek heeft dan zn welverdiende rust gehad):-) Ik kan alleen maar zeggen ......... GENIET GENIET GENIET heb de tijd van je lever , kijk uit en en en .......
    Ik zie je gelukkig de 17de nog hahaha xx
  15. loes:
    Lieve lieve lieve sis!

Ik lees net je verhaaltje en eerlijk gezegt moet ik er gewoon van huilen!
    Zeker omdat ik je ga missen maar ook gewoon omdat ik het zoooooo vet vind wat je gaat doen!
    Ik gun het je zoooooo erg!
    En jij en Raissa gaan het zo vet hebben samen,dat weet ik zeker!
    Indd lekker biertjes drinken,feesten en mooie dingen spotten!
    Geniet van de voorbereidingen!
    En ik kom je wel helpen met je taske he als t nodig is!
    Neem iig die skonne broek maar mee die we gister gekocht hebben!

Dikke kus je sis!
  16. joyce:
    7 oktober 2010
    ooh anniezz zit net je site te bekijke!!
    HOE VET!!
    wil je vast heel veel suc6 en plezier wensen
    een vooral GENIETTT!!
    ben stiekem toch wel een beetje jaloers hoor :D
    dus ga je site goed in de gaten houden

tot de 17e

xx
  17. Marleen:
    hiiii schat!!!

oooooohhh spannend! het is bijna zover, echt super gaaf, jullie gaan samen echt de mooiste dingen meemaken!
    vind het wel echt raar dat het bijna de 28ste is, deze maand gewoon al!!
    zal je echt veel gaan missen, geen mac, broodjes worst en voicemails meer :(
    maar een voordeel, die zijn er over een jaar ook nog!!

de 17de gaan we het nog ff ouderwets gezellig hebben

x marleen
  18. joyce van der sluis:
    hai schat,
    ik weet nog goed dat je ons vertelde dat je een jaar op wereldreis zou gaan.
    en nu is t dan bijna zover.super mooie site, nu nog al die verhalen en fotos die we kunnen gaan lezen.
    als ik aan al die leuke dingen denk die we tot nu toe meegemaakt hebben moet ik lachen.
    het zal effe een jaartje moeten wachten maar daarna komt dat wel weer.
    je zal alleen in een ander huis moeten komen slapen na cocktails of wijn drinken bij mundial.op je eigen kamertje.
    ik ga al die gezellige dingen een jaar lang moeten missen maar ben super jaloers op jullie reis!!!
    ik ga al jullie verhalen en fotos bekijken.

tot snel x jos
  19. krekel:
    Anusbree!

Ik heb speciaal een laptop aangeschaft om jou op de voet te kunnen volgen. Wat gaan jullie het godsgruwelijk vet hebben! Dat kan niet anders. En Raissa mag blij zijn met jou als reismaatje, tenminste, ik heb me nog nooit een seconde verveeld met jou in de buurt. Ik ga je verschrikkelijk missen, maar wat is nu een jaar op een heel mensenleven. Het motto van NOOIT MEER NAAR HUIS bestaat al lang niet meer. Wel fijn dat ik nu gewoon kan zeggen, tot vanavond! X
  20. Oma en opa:
    7 oktober 2010
    Anneke we zullen je op de voet volgen. We hopen dat je een heel plezierige tijd hebt. Eindelijk is het dan zo ver.
    Oma heeft er al slapeloze nachten van. Anneke we maken nog een afspraak om naar De Valk naar een buffet te gaan met je ouders enz. Ron ook er bij natuurlijk.
    Veel liefs, oma en opa
  21. Bounty:
    9 oktober 2010
    You really should go to New Zealand. Its the shizzle. if you want details get in touch. I know Bounty. Simon (NZ).
  22. rieky:
    13 oktober 2010
    Hey anniezz,

Wat was het zaterdag gezellig....
    Zou bijna zeggen doen we binnenkort nog eens over hahaha.

Heel veel plezier en geniet!!!!

Liefs Rens en Rieky
  23. Chantal:
    16 oktober 2010
    HAAAAAAAAAAAAAAI lieve schat,
    Wat gaan jullie een geweldige tijd tegemoet! WOW!!!!
    Pas wel op want het is zo verslavend! haha.....Ik zou gewoon helemaal niks inpakken. Er is zoveel te koop in Azië dat je echt ruimte tekort komt. Nou ja, beetje inpakken dan....Max 12 kg als het je lukt. Anders niet boven de 15 kg ivm binnenlandse vluchten. Is toch niet te geloven dat je echt bijna gaat! Ik ga je zeker volgen en heel jaloers worden iedere x als ik je geweldige verhalen lees. Ik zal je missen gekkerd! Vooral op onze densssss Techno bezigheden. Maar dan verbeeld ik me gewoon dat je voor me staat te jumpen met een mank pootje. Oh nee dat is al weer voorbij haha....Geniet!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Laat alles op je afkomen, ontmoet gezellige mensen, veel zien maar idd ook zeker veel tijd om te chillen (lekker de backpacker uithangen). Dit wordt de vetste tijd van je leven. Hè en hier mis je toch niks. Dikke kusssssss Chantage
  24. nicky:
    16 oktober 2010
    lieve lieverd

men...tis al bijna tijd om afscheid te nemen!!!!!!!!maar dat doen we in stijl hihi. echt een GEWELDIGE tijd daar in de verwegiestannen en hou ons op de hoogte met erome lange spannende verhalen. GENIET ervan van alles wat er op JOU pad komt en ALLES er om heen. ik ga je stiekem missen...

liefs x nicky en hans

26. tante marij:
    19 oktober 2010
    tante marij
    19 oktober
    lieve Anneke,wat ga jij avonturen meemaken ,als ik jonger was zou ik je graag vragen mee te mogen. ik ben blij je op deze manier te volgen
    anneke ,misschien ga je ook naar java indonesie ,ik weet zeker dat je dan bij onze maarten heel welkom bent.als je wil geef ik je het adres.nog 9 dagen , kun je nog slapen?
    Anneke ik groet je zeer , veel liefs ,tante marijke(braaf blijven)
  27. Sovjet:
    20 oktober 2010
    Ik kijk naar de hagel...............die zul je wel gaan missen! IK U WEL! Hoe kan ik nou DENSEN zonder dat lange gestalte achter me!?
    tropische ;) gruuten
  28. Antoinette:
    22 oktober 2010
    Hoi Annekuh.
    Heel veel plezier en geniet, en............. vergeet geen dingen te doen waarvan je later spijt hebt dat je ze NIET gedaan hebt.
    xxx Antoinette
  29. Hanneke:
    23 oktober 2010
    Lieve Annie, we zijn net bij je geweest om afscheid te nemen voor een hele lange tijd! Spijt dat we ons fototoestel niet bij ons hadden. Heel raar voor ons, maar voor jou heel spannend!!!!
    Maar........ we wensen je heel veel avontuur, plezier, indrukken en wijsheid toe. Liefs en hele dikke kussen van de Sintjes
  30. daan:
    24 oktober 2010
    an niet weg gaan maar als je dan toch gaat dan maak er een mooi aventuur en veel plezier en fijne dagen

groeten daan
  31. Terry:
    24 oktober 2010
    Heey Anneke

Heeeeel veel plezier samen, maak er een fijne tijd van !
    Let een beetje op mijn dochter....doet zij dat ook op jou!

Liefs, Terry
  32. ilse w:
    27 oktober 2010
    Anneke, Panneke, schat!!!

Nog 1 nachtje slapen.........en dan is het zover!!!
    Ik vond het echt heeeeeeeel fijn dat je maandagavond nog bent geweest!!!
    Geniet van je laatste dag en nacht met Ron...

Dikke kus
  33. Laurine:
    27 oktober 2010
    Woehoeee!! Mank pootje gaat vliegen..

Heeeel veel plezier gek kind. Ik ga je site in de smiezen houden..

Zal de oudjes de groeten van je doen ;).

Dikke kus
  34. Frank:
    9 november 2010
    Heejs Annekes!

Komt ik net terug uit donker Afrika. En motherfuckert!, wat is het hier koud!
    Ben zo benieuwd naar je avonturen, foto's zijn al veelbelovend...

Voor nu; PURA VIDA CHICA('S)!!!!
    Bopbopbopbopboooooooooop!!!

Xx frank