Naam:
Reisverhalen:
Foto’s:
376

Over mij

Ik HOU van mijn familie en vrienden, mooie muziek, zomerfestivals, verrassingen, zon, zee en strand, gezelligheid, nachtenlang dansen tot je niet meer kan, kwallen en bokken, van bloemen, goede wijn of een lekker speciaalbiertje, een glimlach, cava, de kleur paars, van gek doen, uitgebreid tafelen, broodjes worst en frikadellen speciaal, lekker lang uitslapen, zoenen, lekker ruikend haar, ‘echte’ oprechte mensen, filosoferen over het leven, chocolade, foto’s maken, mee-bléééér muziek, het eerste lentezonnetje, stedentrips, schilderen, gezellig koken, vrolijke en enthousiaste mensen, vage feestjes, tapas en sushi, weelderige luxe, maar soms is back to basic ook wel heel erg fijn, in het park hangen met een fles rosé, films en muziek die me aan het denken zetten, heerlijk slap ouwehoeren, de sauna, sambal, lekkere kopjes thee, knuffelen, lekker lam benkhengen, mooie herinneringen, van rollende techno en heerlijke minimal , lezen en helemaal opgaan in je boek, bootje varen, Gucci-parfum, van lieve smsjes, kunst, spontane en impulsieve acties, urenlang kletsen met vriendinnen, reizen, reizen en nog eens reizen maar vooral van het LEVEN!

Over mijn reis

Eén GROOT avontuur...

Bezochte landen

Ik heb 26 landen (11%) bezocht:

Argentinië, Bolivia, Brazilië, Cambodja, Chili, Colombia, Costa Rica, Cuba, Ecuador, India, Indonesië, Japan, Laos, Maleisië, Mexico, Nederland, Nepal, Panama, Paraguay, Peru, Singapore, Sri Lanka, Thailand, Uruguay, Verenigde Staten, Vietnam.